תומספדיה
Advertisement
תומספדיה
IsraeliEngine.png

ערך זה עוסק בְּנושא/ים שלא תורגמו לעברית (לפחות לא לעת עתה), או שלא ידוע אם גרסה עברית (רשמית) קיימת. אי לכך, המידע להלן עשוי שלא לשקף את הגרסה הרשמית, בְּמידה שקיימת.

"לא עשיתי את זה! זה לא הייתי אני!"
— נד לאחר שמחץ את הצפחה (תרגום חופשי)

ג'ק מודה באשמה (באנגלית: Jack Owns Up) הוא הפרק השני של "ג'ק וחברת הבנייה של סודור".

עלילה

תומס מוביל את ג'ק ואת אלפִי לעבודה בְּאתר מחסן. "החבורה" מתבקשת לעבוד בִּזהירות, אחרת כל מי שיגרום לִתאונה ישָׁלח חזרה לַמגרש. נד חושש מאחר שהוא תמיד גורם לִתאונות, אך הוא לא רוצה להישלח חזרה לַמגרש. מפעילו אומר לו שאין מה לדאוג מכיוון שהוא יפקח עליו.

כל המכונות עובדות בִּזהירות פרט לג'ק, שנוסע בִּמהירות גבוהה מִדַי. קלי מבקש מג'ק לְהַאֵט, אבל ג'ק חושב שהוא יהיה בסדר. אלא שהוא מפיל ערימת רעפי צפחה מבלי שאף אחד שם לב, אף לא מפעילו. ג'ק יודע מה עשה, אבל הוא לא רוצה לחזור לַמגרש ולכן ממלא את הכף שלו בְּחצץ ועוזב. נד מגיע ורומס את ערימות הצפחה בטעות. מפעילו מאשים אותו בהפלת הצפחה, אבל נד מתקן אותו ומסביר שלא הוא עשה זאת. אף אחד אינו מאמין לו. אי לכך מתקשר מפעילו לגברת ג'ני.

תוך שנד עומד להישלח חזרה רואה ג'ק את נד מתקרב לַקרון השטוח של תומס כשאלפִי עוצר לידו. אלפִי מסַפֵּר לג'ק מה נד עשה וכי תומס לוקח אותו חזרה לַמגרש. מתוך ידיעה שהכל היה באשמתו מתוודה ג'ק בִּפְני גברת ג'ני שהוא הפיל את הצפחה, דבר שמאכזב אותה לִזמן מה. ג'ק מתנצל בִּפְני נד ותומס מחזיר את ג'ק לַמגרש כשהוא גאה בו.

דמויות

מקומות

טריוויה

  • שני הצילומים על אוליבר ככל הנראה זהים. עם זאת, אחד מהם הוא היפוך של משנהו. לא ידוע בְּאיזה כיוון נסע אוליבר בְּמהלך הצילום.
  • פרק זה הופץ בְּאופן בלעדי בַּממלכה המאוחדת בְּ-DVD פרסומי. הפרק הופץ בַּ-DVD "חבריו הנאמנים של תומס" לְהורדה דיגיטלית ב-8 במאי 2017.
  • בְּפרק זה נרשמה הופעתו היחידה של מחסן חומרי הבנייה ב"ג'ק וחברת הבנייה של סודור".

שגיאות

  • נהגו של תומס עקום בַּתקריב שבו תומס מוביל את ג'ק ואת אלפִי.
  • כשהקריין אומר "נד לא ראה את הצפחה שנשברה" מסתכל נד ישירות על הערימה טרם הוא בורח.
  • ג'ק מצהיר שנד לא שבר אחד מלוחות הצפחה, אבל נד שבר אותו יותר כשהוא רמס אותו.

גלריה

Advertisement