FANDOM

IsraeliEngine

ערך זה עוסק בְּמוצר/ים שלא תורגמו לעברית (לפחות לא לעת עתה), או שגרסה עברית (רשמית) קיימת אבל טרם נמצאה. אי לכך, המידע להלן עשוי שלא לשקף את הגרסה הרשמית, בְּמידה שקיימת.

העונה התשע עשרה של "תומס הקטר וחברים" הופצה לראשונה ב-DVD ב-9 ביוני 2015 בארצות הברית לפני שידוריה בַּטלוויזיה. העונה עלתה לשידור ב-21 בספטמבר 2015 בַּממלכה המאוחדת וב-13 באוקטובר אותה שנה בארצות הברית.

פרקים

  1. מיהו ג'פרי? - תומס ממציא קטר פיקטיבי בשם ג'פרי ומאשים אותו בִּגרימת תאונה.
  2. האמת בדבר טובי - הפחם של טובי אוזל בְּמגרש הגרוטאות בטעות, ובכך הקטרים סבורים שהוא עומד להיגרט.
  3. רכוש אבוד - המפקח השמן לחוץ כששני פקחים מצוברחים מגיעים לבחון את המסילה, ומתחילים עם תומס. על מנת למנוע דו"ח מחמיר אף יותר עוזר תומס להחזיר את שעון הכיס האבוד של פקח הרכבות.
  4. הנרי, כתמים וצרות - לאחר שהוא רואה את נכדיו של המפקח השמן עם אבעבועות רוח חושש הנרי שמא הוא עצמו עלול להידבק בַּמחלה.
  5. חג המולד של קרנקי - תומס נשלח להוביל ארגז מיוחד מהנמל לכיכר העיר, אך קרנקי מפיל את הארגז בטעות.
  6. אין כמו הבית בשלג - קווין נתקע בַּשלג בחוץ וויקטור יוצא לחפשו, חרף שנאתו כלפי שלג.
  7. החיה מסודור - הנרי נחרד מלחשוב על פגישה עם איש שלג מתועב לאחר שספנסר מתגרה בו על כך.
  8. טואוד והלווייתן - טואוד מבחין בְּלווייתן שנתקע על החוף, אבל אוליבר לא לוקח אותו בִּרצינות.
  9. כבשים חשובות ביותר - פרסי לא שם לב שכבשים יוצאות מקרון בעלי החיים שלו.
  10. סולטי בלב הים - סולטי לא מצליח לשלוט בְּדמיונו כשהוא מפחד להפליג לַיבשת דרך הים.
  11. דֶן ודארט - מייביס נקלעת לִתאונה בְּמחצבת פרקוואר ונשלחת לְמוסך הדיזל. דֶן נשלח להחליף אותה בעוד דארט נאלץ להישאר בְּמוסך הדיזל. עם זאת, השניים תמיד עובדים בצוותא וחוששים להיות מופרדים זה מזה.
  12. עוזרים להירו - תומס מרגיש אשם על כך שהירו נהיה מעורב בִּתאונה. על מנת לפצות על כך יוצא תומס לְמחבואו הישָׁן של הירו כדי לבדוק אם הוא יוכל לחלץ כמה חלקים שנשכחו.
  13. סטיבן האיטי - סטיבן הוא קטר איטי, אבל יום אחד כשהגשר התלוי מתמוטט מנסה סטיבן להציל את גורדון מחציית הגשר.
  14. שני גלגלים טובים - תומס, ספנסר ובֶּרטי מתווכחים על כמות הגלגלים הטובה ביותר.
  15. אדומים נגד כחולים - תומס וג'יימס מתחרים כדי לבדוק מי יוכל להגיע ראשון לדראיו.
  16. הקטר הטוב ביותר אי פעם - אמילי מעריצה את קייטלין כשהיא רואה עד כמה קייטלין מהירה.
  17. הקטר הקטן שדהר קדימה - קטר דיזל מלבני חדש בשם פיליפ הגיע. מתוך אהבה למירוצים הוא סבור שהוא מתחרה כנגד גורדון, אבל בַּפועל גורדון לא משתתף כלל.
  18. פיליפ יוצא להצלה - ג'יימס נחוש להוכיח את היותו חזק יותר מפיליפ.
  19. חג המולד המפחיד של דיזל חלק 1 - דיזל מתחיל לגרום לבעיות בִּתקופת חג המולד ומבקרת אותו רוח חג המולד של העבר.
  20. חג המולד המפחיד של דיזל חלק 2 - דיזל נפגש עם שני קטרי רפאים נוספים, רוח חג המולד של ההווה ורוח חג המולד של העתיד, ומאוחר יותר הוא מגלה שהמפקח השמן עדיין נמצא בנאפפורד בזמן המסיבה של הרוזן בטירת אולפסטד.
  21. להציל את רוקי - רוקי נשמט מן המסילה וכל צוות החיפוש וההצלה נדרש לעבוד בצוותא כדי להחזירו.
  22. תומס השמרטף - אמו של תינוק רועש רוצה לנסוע איתו ברכבתו של תומס, אך התינוק בוכה ללא הרף למורת רוחם של תומס ושל נוסעיו.
  23. עברו השני של ההר - תומס מגלה שבֶּרטי נותב מחדש לְעברו השני של ההר, ובכך מסתקרן תומס לדעת מה נמצא שָׁם.
  24. לא מועילים בכלום - ביל ובן אומרים שטימותי לא מועיל בכלום.
  25. הצלה פרועה במים - דיזל מקנא בכך שפרסי הופקד על איסוף ראש עיריית סודור, ועל כן הוא מסיט את פרסי לְמחצבה ישָׁנה ונטושה בעוד דיזל מסיע את ראש העירייה בעצמו.
  26. להתראות, המפקח השמן - פרסי שומע כמה פועלים משוחחים וחושב שהמפקח השמן עוזב את סודור, ועל כן הוא ושאר הקטרים פותחים בִּשביתה בְּמחסן הקטרים טידמת'.

שירים

דמויות

דמויות שהוצגו לראשונה

  • פיליפ
  • אוהדת קבוצת הכדורגל בארו
  • קבוצת הכדורגל בארו
  • אלברט
  • התינוק תומס
  • קפטן ג'ו (הופעת קמע)

מדבבים

הממלכה המאוחדת, אוסטרליה וניו זילנד

ארצות הברית וקנדה

טריוויה

  • בְּעונה זו נרשמו תחילות רבות:
  • העונה הראשונה שבה שימשו כותרות הפתיחה והסיום החדשות והעיבוד המחודש של "מסדר הקטרים".
  • עונתם הראשונה של נייג'ל פילקינגטון, כריסטופר רגלנד, ג'וזף מיי, רוב ראקסטרו, ג'ון האסלר, רזמוס הארדיקר, אוליבר מקיו ואשנָה קַפְּוּר בְּצוות המדבבים. נייג'ל פילקינגטון החליף את קית' ויקהאם בְּתפקיד פרסי בדיבוב הבריטי. כריסטופר רגלנד החליף את מרטין שרמן בְּתפקיד פרסי בדיבוב האמריקאי. ג'וזף מיי החליף את מרטין שרמן בְּתפקיד תומס בדיבוב האמריקאי, רוב ראקסטרו החליף את קרי שייל בְּתפקיד ג'יימס בדיבוב האמריקאי וכן את בן סמול בְּתפקיד טובי בדיבוב הבריטי, וג'ון האסלר החליף אותו בְּתפקיד תומס בדיבוב הבריטי.
  • עונתו הראשונה של גלן רייג' בְּצוות המדבבים הבריטי.
  • עונתו הראשונה של דייוויד בדלה בְּתפקיד ראש עיריית סודור בדיבוב הבריטי.
  • העונה הראשונה שבה אישה ביימה פרקים בְּאופן בלעדי.
  • העונה הראשונה שהכילה פרקים מאת הלן פארול.
  • העונה הראשונה בְּבימויים של שלושה במאים.
  • העונה הראשונה שבה תומס מופיע ומדבר בְּכל הפרקים מאז העונה השש עשרה, כמו גם השישית מאז העונה החמש עשרה. זאת מאחר שהעונה יצאה בְּמקביל למלאת 70 שנה לַזיכיון.
  • הופעותיהם הראשונות של הלורד קאלאן ושל דייזי בהנפשה ממוחשבת.
  • העונה הראשונה שהכילה פרק בעל שני חלקים, אם כי לא הראשונה שהכילה סיפור הנמשך מספר פרקים.
  • העונה הראשונה שהכילה שיר בְּמסגרת פרק, אשר לא בוצע על ידי דמות.
  • העונה הראשונה שבה חבר חברת הבנייה הופיע בְּפרק מאז העונה השתים עשרה.
  • העונה הראשונה שבה ארי מופיע אך בֶּרט לא.
  • העונה הראשונה שהכילה פרק שנאסר לשידור, ליתר דיוק "הנרי, כתמים וצרות" באוסטרליה.
  • בְּעונה זו נרשם סופם של דברים מסוימים:
  • העונה האחרונה ששודרה בְּניק ג'וניור בַּממלכה המאוחדת, מאחר שהסדרה הועברה לְ-Cartoonito. ששת הפרקים האחרונים הופצו ישירות לְ-DVD לפני שידורם בְּ-Cartoonito.
  • העונה האחרונה שהכילה פרקים מאת ניק אוסטלר ומארק האקרבי.
  • עונתו האחרונה של ג'ונתן ברודבנט בְּצוות המדבבים. בַּספיישל "הרפתקאות גדולות בעולם הגדול" ("הרפתקאות מסביב לעולם") החליפו אותו רזמוס הארדיקר (בְּתפקיד ביל) ומאט וילקינסון (בְּתפקיד בן).
  • העונה האחרונה שבה שמו של תומס הוזכר בִּשמות הפרקים עד העונה העשרים ושתיים. כמו כן, עד העונה העשרים ושתיים הייתה זו העונה האחרונה שבה תומס הופיע ודיבר בְּכל הפרקים.
  • עונה זו הייתה היחידה מבחינות מסוימות:
  • העונה היחידה שבה מספר הפרקים שונה בַּממלכה המאוחדת ובארצות הברית (הממלכה המאוחדת: 26; ארצות הברית: 25). בַּגרסה האמריקאית, חלקים 1 ו-2 של "חג המולד המפחיד של דיזל" אוחדו לִיצירת פרק ארוך אחד.