תומספדיה
Advertisement
תומספדיה
ברוכים הבאים לתומספדיה - ויקי "תומס הקטר וחברים" העברית!

תומספדיה היא אנציקלופדיה מקוונת רב לשונית אודות זיכיון תומס, מ"סדרת הרכבות" עד סדרת הטלוויזיה וכמעט כל השאר. קיימים 1,869 ערכים בעברית ומספרם הולך וגדל מאז פתיחת המהדורה בספטמבר 2014. נשמח לקבל את פניהם של משתמשים חדשים המעוניינים להצטרף לאתרנו ולתרום לאחד ממאגרי המידע הגדולים ביותר בנושאו.

אודותשער הקהילהדפי הדרכהקצרמרים

זכרו לקרוא את הכללים והנהלים, את הודעות האתר ואת דף האקטואליה שלנו. תודה - צוות תומספדיה העברית.

ציטוטים
"חייב לציין שאני מוצא תועלת רבה בוויקי תומס, בכך שהכל בה מסודר כל כך טוב בקטגוריות וניתן לחיפוש בקלות. יש כל כך הרבה תכני תומס שיש לעקוב אחריהם ואני מנסה לשמור על אחידות, כך שנהדר שיש דרך לחפש סיפורי עבר או עובדות על דמויות והיסטוריה."
אנדרו ברנר, כותב הפרקים הראשי לשעבר ב"תומס הקטר וחברים" (תרגום חופשי)

"ויקי תומס היא המטרה שלשמה הומצא האינטרנט – קבוצת אנשים שמתלהבים מנושא כלשהו ומתכנסים לשתף את הידע שלהם ולהביע תמיכה זה בזה. והיא כל כך שימושית. כשאני כותב [פרקים] לַסדרה, אני מעיין בה עשר פעמים ביום. לולא האתר הזה, הייתי נסחף בנהר ההוּ ללא משוט!"
דייבי מור, כותב פרקים לשעבר ב"תומס הקטר וחברים" (תרגום חופשי)

חדשות אחרונות

פורטל
סדרת הרכבות
תומס הקטר וחברים
פרקים
סרטים
דמויות
מקומות
קטרים אמיתיים
שחקנים וצוותי הפקה

דמויות ראשיות
תומס
אדוארד
הנרי
גורדון
ג'יימס
פרסי
טובי
דאק
אמילי
ניה
רֶבֶּקה
סר טופְּהם הַאט

מוצרים נלווים
     
MerchandiseImage1.png
וודן ריילוויי
     
MerchandiseImage2.png
פוש אלונג
     
MerchandiseImage3.png
מוטורייזד
     
MerchandiseImage4.png
מיניז
     
MerchandiseImage5.png
בקמן
     
MerchandiseImage6.png
מוטור רואוד אנד רייל
     
MerchandiseImage7.png
פליירייל בקפסולות
דיאפט

ראו עוד

מידע למשתמשים

עליכם להיות מחוברים לחשבון על מנת לערוך או להגיב בתומספדיה.

הֶעָרָה לִיְּלָדִים: תּוֹמַסְפֶּדְיָה הַעִבְרִית מְיֹעֶדֶת בְּעִקָּר לְמִתְבַּגְּרִים וְלִמְבֻגָּרִים. לְפִיכָךְ, הִיא כְּתֻבָה בְּמִשְּׁלָב לְשֹׁנִי גָּבוֹהַּ וּבִכְתִיב מָלֵא וְעִם שִׁמּוּשׁ מִזְעָרִי בְּנִּקּוּד (בְּעִקָּר אוֹתִיּוֹת הַשִּׁמּוּשׁ). מֻמְלֶצֶת עֶזְרָה מִמְּבֻגָּר בְּמַהֲלָךְ קְרִיאָתָהּ.

כְּמוֹ כֵן, יְצִירַת חֶשְׁבּוֹן וַעֲרִיכָה מוּתֶּרֶת מִגִּיל 13 וּמַעְלָה בִּלְבַד (16 בְּקַלִיפְוֹרְנְיָה וּבָאֵזוֹר הַכַּלְכָּלִי הַאֵירְוֹפִּי, EEA, פְּרַט לַמַּמְלָכָה הַמְּאֻחֶדֶת).

יְצִירַת חֶשְׁבּוֹנוֹת FANDOM וְהַשִּׁמּוּשׁ בָּהֶם מִתַּחַת לְגִיל זֶה מְנֻגָּדִים לִתְּנַאֵי הַשִּׁמּוּשׁ.

מדריך
  • כללים ונהלים - הכללים והנהלים שכל המשתמשים צפויים לעמוד בהם.
  • מדריך לעיצוב דפים - האופן שבו ערכים בוויקי זו מעוצבים.
  • תוכן בלעדי - תוכן בלעדי לאתר כגון ראיונות ואירועים אחרים.
  • הודעות - היכן שהנהלת האתר מפרסמת הודעות בדבר התפתחויות בו.
  • תרגום מונחים - דף סיוע למשתמשים בתרגום מונחים שמרביתם אינם מוכרים לציבור הרחב.

קישורים חיצוניים

מיזמים קשורים (באנגלית)
ShiningTimeStationWiki.png
ויקי "תחנת זמן נוצץ" (Shining Time Station Wiki) היא המקום לכל המידע הקשור ל"תחנת זמן נוצץ", הסדרה שהכירה את תומס ואת חבריו לציבור האמריקאי.
TugsWiki.png
ויקי "גוררות" (TUGS Wiki) היא האנציקלופדיה לכל הקשור ל"גוררות", סדרת טלוויזיה שהופקה על ידי חלק ניכר מהאנשים שעבדו על "תומס הקטר וחברים". אביזרים מסוימים מ"גוררות" אפילו הופיעו ב"תומס" בהמשך.

Advertisement