תומספדיה
Advertisement
תומספדיה
KingoftheRailway737.png

אזהרה! ערך זה מכיל ספוילרים גדולים למוצר חדש או עתידי. זהירות מומלצת.

ThomasandtheRumours63.png

"לא כדאי להקשיב לשמועות, תומס."
ערך זה מכיל מידע בדבר מוצר עתידי העשוי להשתנות.

SleepingBeauty46.png

"סלח לי, אתה ונדָל?"
ערך זה מוגן מחשש להשחתה.

תומס הקטר וחברים: כל הקטרים נוסעים (באנגלית: Thomas & Friends: All Engines Go) היא סדרת אתחול לזיכיון "תומס הקטר וחברים" שהחלה את שידוריה בארצות הברית ברשת קרטון נטוורק ב-13 בספטמבר 2021 ובממלכה המאוחדת בערוץ מילקשייק! ב-8 בנובמבר אותה שנה. הסדרה הופצה גם בנטפליקס בארצות הברית ב-29 באוקטובר.

ב-7 במרץ 2022 דובבה הסדרה לעברית והופצה בישראל בשירות הסטרימינג המקוון BIGI.

הפקה

בשנת 2020 הודיעה מאטל טלוויז'ן על קופרודוקציה חדשה עם אולפני נלוונה של חברת קורוס אנטרטיינמנט. 104 פרקים בְּאורך 11 דקות ושני ספיישלים בְּאורך שעה אושרו ל"תומס הקטר וחברים" על פְּני שתי עונות. הפורמט החדש יציג "מראה חדש ומבנה עלילתי חדש", שירים מקוריים ושימוש בתומס בתור הדמות הראשית בכל פרק.

לדברי המפיק בפועל כריסטופר קינן תופק הסדרה בהנפשה דו-ממדית, דבר שיאפשר לצוות לפנות לקהל העכשווי ולהוסיף יותר גופניוּת והבעתיוּת לדמויות.

בְּטרם נבחר שֵׁם רשמי לסדרה, העונות הראשונה והשנייה של "כל הקטרים נוסעים" כונו "העונה העשרים וחמש" ו"העונה העשרים ושש" בהתאמה, כחלק מעשרים וארבע העונות של "תומס הקטר וחברים" המקורית. טעות זו נפלה גם בחלק מחומרי הפרסום והשיווק. הכותב הראשי ריק סובאל אישר מאז שאלו היו רק שמות זמניים לסדרה בְּמהלך ההפקה, מכיוון שההמשכיות בה שונה לחלוטין.

אף שבמקור תוכנן לפצל את 104 הפרקים לִשתי עונות עם 52 פרקים בכל אחת, הם פוצלו בהמשך לארבע עונות בנות 26 פרקים לְשידור.

עונות

  • העונה הראשונה (2021 - 2022)
  • העונה השנייה (2022)

ספיישלים

  • המירוץ לגביע של סודור (2021)
  • תעלומה בהר התצפית (2022)

טריוויה

  • בְּסדרה זו נרשמו לראשונה דברים מסוימים:
  • העונה הראשונה שהונפשה באופן בלעדי בהנפשה דו-ממדית, בהפקת אולפני נלוונה.
  • העונה הראשונה שבה נהגים ומסיקים אינם מופיעים.
  • העונה הראשונה ללא קריינות כלשהי.
  • העונה הראשונה שהציגה צבעי עיניים שונים לִדמויות כלי הרכב.
  • העונה הראשונה שבה טובי אינו מופיע.
  • הפעמים הראשונות שקירק רונאן וחוף נורמבי מופיעים מאז העונות החמישית והעשירית של הסדרה המקורית, בהתאמה.
  • אילו העונות הראשונה והשנייה הכילו 52 פרקים כפי שתוכנן, שתי העונות של "כל הקטרים נוסעים" היו ארוכות יותר מהעונות הארוכות ביותר של "תומס הקטר וחברים" (העונות העשירית והעשרים, שתיהן בנות 28 פרקים).
  • אף שהמזבלה של ויף (שהפכה ל"מפעל המִחזור של ויף") וחוות מק'קול מופיעות ונקראות כך, הן ויף והן האיכר מק'קול טרם הופיעו בעצמם.
  • לדברי המפיק ריק סובאל תוכנן שוויף עצמו יופיע בעונה הראשונה, אך הדבר מעולם לא יצא לפועל.
  • בְּמידת מה בְּשל המראה המצועצע של הסדרה, רבים מהקטרים בעלי סידורי גלגלים שונים מאלו שהיו להם ב"תומס הקטר וחברים":
  • אדוארד מוצג עם סידור גלגלים 6-6-0 (סידור שמעולם לא שימש במציאות) וקרון עזר בעל ארבעה גלגלים.
  • הנרי וגורדון מוצגים עם סידור גלגלים 2-6-2 וקרונות עזר בעלי ארבעה גלגלים.
  • הירו מוצג עם סידור גלגלים 2-6-2, אך בניגוד להנרי ולגורדון נשאר קרון העזר שלו עם מספר הגלגלים המקורי.
  • ניה מוצגת עם סידור גלגלים 2-6-0T.
  • קנג'י מוצג עם סידור גלגלים Co-Co.
  • קארלי עוצבה מחדש לחלוטין והפכה מעגורן לקטר עם שלדה בעלת שישה גלגלים.

גלריה

קישורים חיצוניים

Advertisement