תומספדיה
Advertisement
תומספדיה
"אוו, החזירון הקטן מסתכל עליי!"
— תומס מצחקק למראה חזירון שנולד זה עתה

תומס והחזירים/חזירונים (באנגלית: Thomas and the Pigs) הוא הפרק השמיני של העונה השלוש עשרה.

עלילה

האיכר טרוטר מבקש מתומס לאסוף קש עבור החזירונים שעומדים להיוולד בקרוב. אלא שבדרכו רואה תומס מאכלים נוספים שהוא טוען כי החזירונים יאהבו. הוא אוסף חלב מפרסי, תפוחים מג'יימס וערמונים מהילדים, וכל אלו ממלאים את הקרון השטוח שלו לחלוטין. בהגיעו של תומס לחוות מק'קול מודיע האיכר מק'קול לתומס שאין מקום לקש. תומס לוקח את המִטעָן הלא-שגרתי לאיכר טרוטר, שאומר לתומס כי חזירונים אינם אוהבים תפוחים, ערמונים וחלב, שכּן הקש נמצא בראש סדר העדיפויות מהרגע שהם נולדים. האיכר טרוטר מבקש מתומס לרוקן את קרונו ולאסוף את הקש. בדרכו מנסים פרסי וג'יימס לומר לתומס מה הם חושבים שהחזירונים יאהבו, אבל לתומס אין זמן להקשיב להם מכיוון שהוא מאחֵר. לבסוף אוסף תומס את הקש מהאיכר מק'קול וממהר חזרה לחוות החזירים. תומס לא רואה את החזירים וחושב שאיחר יתר על המידה, אבל האיכר מק'קול אומר לו שהגיע בדיוק בזמן. אחד החזירונים מגלה חיבה כלפי תומס, כך שהאיכר טרוטר קורא לחזירון על שמו.

דמויות

מקומות

מדבבים

הממלכה המאוחדת

ארצות הברית

טריוויה

  • פרק זה הוקרן בְּבתי קולנוע מובחרים בארצות הברית באוקטובר 2010.
  • בְּפרק זה דיבר האיכר טרוטר לראשונה בסדרה, והאיכר מק'קול דיבר לראשונה מאז הפרק "אל תהיה טיפשי, בילי" מהעונה האחת עשרה.

שגיאות

  • חלון תא הנהג האחורי של תומס נעלם ומופיע שוב בפעם הראשונה שהוא יוצא מחוות מק'קול.

גלריה

Advertisement